Jonge talentvolle fotografen starten fotostudio in hartje BredaLoridana Suij (24), Yasmin van Grinsven (19), Merel Prins (21) uit Breda en Linsey Popelier (27) uit Den Bosch

Alweer een fotostudio?
“Wij zijn niet zomaar de zoveelste fotostudio”, vertelt vestigingsmanager Linsey Popelier (27). “Bij Shoots & More leggen we geluk vast. Dat is echt een vak apart. Wie wil er nu niet op de foto samen met je naasten waar je trots op bent? Een foto met je kinderen, je partner, grootouders of vriendinnengroep, bij ons is iedereen welkom! Geluk vastleggen, voor nu en voor later. Dat is onze missie.” De fotostudio, gelegen in hartje Breda, heeft een huiselijke uitstraling, je voelt je direct thuis.

Talent ontwikkeling
“Naast het vastleggen van geluk zetten wij ons in om jonge lokale fotografen verder naar de top te helpen.” CEO Jimmy van Dijk (27) is zelf geen fotograaf. Hij studeerde Organisatiewetenschappen in Tilburg en begeleidt jonge fotografen met het runnen van het bedrijf.

“Als fotografen hun opleiding hebben afgerond ontbreekt het aan kennis en ervaring. Shoots & More brengt ze de nodige skills bij. Het is fantastisch om te zien hoe de jonge creatievelingen zich ontwikkelen en doorgroeien tot ondernemers die op eigen benen kunnen staan.” Dat geeft voldoening aldus Van Dijk.

Vijf jaar geleden is Shoots & More gestart gestart met een fotostudio in Den Bosch. Inmiddels zijn ze met vijf studio’s verdeeld over het land de meest bezochte fotostudio van Nederland en zijn al er diverse medewerkers succesvol zelfstandig verder gegaan.”

Shoots & More heeft 5 fotostudio’s in Nederland: Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag en in Haarlem
Shoots & More heeft Brabantse roots, in 2010 is de fotostudio opgericht in Den Bosch. De Brabantse gastvrijheid is een van de kernfactoren van het succes
Awards: FD gazellen – snelst groeiende bedrijven van Nederland in 2014 en 2015 en in 2015 zijn de fotografen van Shoots & More genomineerd voor een Sprout challenger award
Shoots & More heeft momenteel een team van 25 talentvolle fotografen

De studio van Shoots & More is gevestigd aan de Nieuwstraat 10 in Breda (nabij winkelcentrum de Barones) en is geopend van woensdag tot en met zondag en beschikbaar voor groepen tot 25 personen. Telefoonnummer: 076-7370145 Website www.shootsandmore.nl

Kunnen wij je verder helpen?

F.A.Q.
Bel mij terug